Servicii AGA/AGEA
Există o serie de servicii și activități pe care le putem include si care pot fi asociate cu organizarea și desfășurarea unei Adunări Generale Ordinare/Extraordinare a Acționarilor (AGA/AGEA) la o companie
Facilitare tehnologică
Oferirea de infrastructură și suport tehnic pentru utilizarea tehnologiei în cadrul ședinței AGA, cum ar fi proiecții, echipamente de tip scanare QR vot fizic.
Împreună cu...
- Serviciu de transmitere live a ședinței audio/video - 2 canale audio pentru limba omână și engleză
- Asigurarea securității și confidențialității - Implementarea măsurilor de securitate pentru protejarea datelor și informațiilor sensibile în cadrul ședinței AGA, asigurând confidențialitatea și integritatea procesului.
- Monitorizare și raportare - Monitorizarea și înregistrarea procesului AGA, inclusiv raportarea rezultatelor voturilor.
- Serviciu extern de traducere
Planificare și coordonare
Servicii de planificare și coordonare a întregului proces AGA prin intermediul platformei Voting.
Management acționari, votare și procuri
Furnizarea de soluții pentru managementul acționarilor, înregistrarea voturilor și gestionarea procurilor, inclusiv votul electronic și alte metode de colectare a voturilor.
Consultanță Juridică și de Conformitate
Furnizarea de consultanță juridică și asistență pentru asigurarea conformității cu legislația și reglementările relevante în ceea ce privește organizarea și desfășurarea AGA.
Gestionarea documentelor
Asigurarea disponibilității și accesibilității documentelor relevante pentru AGA, inclusiv rapoarte financiare, propuneri de acțiuni și alte materiale de susținere.
Testimoniale
Partenerii despre noi
Calitatea serviciului oferit se reflectă în părerea partenerilor noștri.
Începeți proiectul cu noi.
Solicitați o demonstrație personalizată și interactivă!
Indiferent de obiectivul sau dimensiunea proiectului dumneavoastră, noi îl vom gestiona conform standardelor și reglementărilor în vigoare.